вівторок, 20 лютого 2018 р.

Герої не вмирають

 

Не люби мене, будь ласка, не люби.
Я не в змозі дарувати тобі ночі,
Я не в змозі дарувати тобі дні,
Не впускай мене у сни свої дівочі.

Ти яскрава, ти до болю чарівна,
Ну а в мене по життю – не з краю хата.
Як почув, що почалася в нас війна,
Все покинув, став країні за солдата.

Не люби мене, будь ласка, не люби.
Я не хочу бути завтра твоїм горем.
Не губи своє сердечко, не губи,
З крайніх хат люби, таких навколо море…
Олександр Степ
18-20 лютого - четверта річниця розстрілів на Майдані. Ті дні стали одними з найтрагічніших в історії сучасної України. Рівно чотири роки тому сталися незабутні події, які назавжди залишилися в пам'яті кожного з нас. Мирний протест громадян тодішня влада перетворила на криваву розправу." Хтось мудрий сказав: із втратою кожної людини ми втрачаємо цілий Всесвіт. Чотири роки тому на Майдані та Інститутській ми втратили нашу Небесну Сотню.

Герої Небесної Сотні віддали життя за свободу і гідність кожного з нас.
 Герої не вмирають! Пам'ятаємо...

Немає коментарів:

Дописати коментар