вівторок, 10 квітня 2018 р.

Тренінг-урок "Хочу бути здоровим"

Хто здоровий, той сміється,
Все йому в житті вдається,
Радість б'ється в нім щоднини
Це ж чудово для людини!

Хто здоровий, той не плаче,
Жде його в житті удача.
Він уміє працювати,
Вчитись і відпочивати.

Хто здоровий — не сумує,
Над загадками мудрує,
Він сміливо в світ іде
Й за собою всіх веде.

Бо здоров'я — це прекрасно,
Здорово, чудово, ясно!
І доступні для людини
Всі дороги і стежини!


У сучасному світі на здоров’я 
людей все більше і більше впливають безліч різних факторів, пов’язаних з 
урбанізацією життя. Рішенням всіх питань і зменшенням їх впливу на життя людини займається Всесвітня організація здоров’я, за ініціативою якої день 7 квітня на дату прийняття статуту ВООЗ відзначається у всьому світі як Всесвітній день здоров’я.
Найцінніший скарб людини - це здоров’я. Без нього не можна зробити життя повноцінним і щасливим. Проте, як часто ми витрачаємо цей дарунок марно, бездумно, забуваючи, що втратити здоров’я легко, а ось повернути його дуже і дуже важко. Саме з метою формування в студентів навичок здорового способу життя, толерантного спілкування та розширення читацького світогляду майбутні бібліотекарі провели урок-тренінг "Хочу бути здоровим". Де кожен присутній зміг отримати знання про здоровий спосіб життя, про правильне харчування, фізичні навантаження, різноманітні косметологічні секрети збереження молодості, а ще всі випробували на собі вправи фейс-фітнесу (зарядки для обличчя). Тренінг пройшов динамічно, цікаво та інформативно. Присутнім дуже сподобалося.
















Немає коментарів:

Дописати коментар